trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2021 0

הוזלה של תעריפי חברות הביטוח בביטוח משכנתה

האם אתם יודעים כמה אתם משלמים על ביטוח המשכנתא שלכם? האם אפשר להוזיל את ביטוח המשכנתא

שני כהן
מאת: שני כהן כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 02.01.2020 17:54
השוואת ביטוח משכנתא - התחילו לחסוך כבר היום!

מרבית נוטלי המשכנתא בארץ, הם צעירים אשר מבקשים לרכוש דירה. לאחרונה נדרשו חברות הביטוח להוזיל ב5% נוספים את תעריפי ביטוחי המשכנתא. מכיוון שמשכנתא זו לרוב הברירה היחידה בארץ לרכוש דירה, נוקטים הבנקים באמצעים שונים כדי להבטיח שהיא תשולם במלואה ודורשים מהלווים לערוך ביטוח משכנתא המורכב מ-2 ביטוחים: ביטוח מבנה וביטוח חיים. בעבר הכריחו הבנקים את הלווים לעשות ביטוח משכנתא אצלם, אבל היום כל לווה יכול לבחור היכן לעשות את הביטוח הזה, וגם לערוך השוואת ביטוח משכנתא. ביטוח משכנתא מבטיח לבנק כי חלילה אם הלווה ילך לעולמו, תשלם חברת הביטוח את יתרת המשכנתא שנותרה. אם לאחר שיסולק החוב, יוותרו כספים הם יועברו למוטבים של המבוטח. במקרה של נטילת משכנתא ע"י שני בני זוג, אם חלילה אחד מהם ילך לעולמו, תבוטל המשכנתא. ביטוח המשכנתא מורכב כאמור גם מביטוח מבנה, זאת כדי שאם חלילה ייפגע הנכס הוא ישופץ ויתוקן כדי שלא יאבד מערכו.

כמה אתם משלמים על ביטוח משכנתא?

תשלומי ביטוח המשכנתא הם עול, והיום בעידן הדיגיטלי הם מחייבים לערוך השוואת ביטוח משכנתא. רק כך תוכלו לדעת אם אתם משלמים יותר מדי ואם אתם יכולים להוזיל את הפרמיה שלכם, כי גם ככה קשה לגמור את החודש עם משכנתא. תשלומי הפרמיה משתנים לפי תקופת המשכנתא ובהתאם לפרמטרים אישיים של מקצוע, עיסוק, גיל, מצב בריאותי ואפילו אם הלווה מעשן או לא. גובהו של ההחזר החודשי משתנה, בהתאם ליתרה שנותרה במשכנתא ולגילו של המלווה. המלווה קרי- הבנק מוגדר כ"מוטב בלתי חוזר" ובעל זכות הראשונים לקבל את כספי הביטוח בגין המשכנתא. כך יכולים להבטיח לעצמם הבנקים את החזר המשכנתא.

ויש גם ביטוח מבנה משכנתא

הבנק מכריח גם את הלווים לעשות ביטוח מבנה למשכנתא. הוא נועד לכיסוי הבנקים מפני פגיעה בערך הנכס בגינו נלקחה המשכנתא. הביטוח הזה מכסה: רעידת אדמה, שריפה, הצפה, תקלות בצנרת האינסטלציה, קצר חשמלי ועוד. ביטוח זה מוגבל עד לסכום המשכנתא, כלומר הכיסוי הביטוחי של המבנה יהיה רק כגובהה של המשכנתא. מומלץ מאוד להגדיל את היקף הביטוח כך שיכסה את ערכה המלא של הדירה. גם בביטוח מסוג זה, הבנק הוא מוטב בלתי חוזר.

למה לעשות השוואת ביטוח משכנתא?

אנחנו נמצאים היום בעידן של שקיפות ושל מידע. כל אחד יכול לערוך השוואת מחירים כמעט של כל מוצר או שירות שהוא זקוק לו, כולל השוואת ביטוח משכנתא. בעצם ההשוואה אתם למדים יותר על המוצר שאתם מקבלים, במקרה הזה ביטוח משכנתא, ויכולים להגיע לתשלום מופחת באמצעות השוואת מחירים.

מלאו את פרטיכם באתר זה, ותוכלו לקבל מגוון הצעות ביטוח און ליין ממגוון סוכניות ביטוח מובילות בצורהפשוטה וברורה, לכם נותר רק לבחור.

לכל השוואות הביטוחים כנסו ל- Trusty השוואת ביטוחים

האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.